از روزنامه های خارجی   2009-07-03 12:39:35

new_win مقاله ای از گاردین: امید را در ایران زنده نگاه داریم، همه چیز تمام نشده است! ـ۳۶ کلیک
Language Bookmark guardian.co.uk

مقاله از باقر معین: ترجمه غیردقیق: هیچ انتخاباتی در ایران پس از انقلاب به میزان انتخابات اخیر باعث دو دستگی در میان ملت ایران نشده بود. این انتخابات باعث شکاف در حکومت و حتی رهبران مذهبی قم نیز شده است. حمایت رهبر ایران از احمدی نژاد به شدت به جایگاه او ضربه وارد کرده است. از سوی دیگر بیانیه های منتشر شده از سوی کروبی و موسوی بر این نکته تاکید دارند که همه چیز تمام نشده است. هر دو کاندیدا تلاش دارند که در مورد شرایط دشوار خود صادق باشند، جبهه های خود را متحد نگاه دارند و در چارچوب قانون حرکت کنند. به نظر می رسد که آن ها قصد تشکیل یک جبهه دموکراتیک را دارند تا پس از تشدید فعالیت های رادیکال دولت در حرکت ها و انتخابات های بعدی پیروز بشوند. ... وی در پایان به بخش هایی از بیانیه موسوی اشاره کرده است.

new_win دویچه وله:احتمال ممنوعیت ورود مقام‌های ایرانی به کشورهای اروپایی ـ۶۶ کلیک
Language Bookmark dw-world.de

انزوای بیشتر کشور بر اثر کودتا و رجزخوانیهای بیحاصل : اتحادیه اروپا در واکنش به سرکوب خشنوت‌بار معترضان توسط دولت ایران و همچنین دستگیری کارمندان سفارت بریتانیا در تهران، ممنوعیت صدور روادید برای کارمندان عالی‌رتبه دولت ایران را بررسی می‌کند.

new_win شایعه‌هایی‌ در مورد سرنوشت احمدی نژاد ـ۱۷۷ کلیک
Language Bookmark mihan.net

لغو مسافرت‌های احمدی نژاد به لیبی‌ و مصر و نیز لغو مسافرت پادشه عمان به ایران و همچنین سکوت چند روزه احمدی نژاد، در ایران پرسش‌های زیادی بر انگیخته است. شایع است که مخالفت‌هایی‌ که از درون نظام علیه احمدی نژاد بالا گرفته، آینده وی را زیر سوال برده است. گفته میشود که روحانیون بلند پایه و گروهی از چهره‌های اصلی‌ اصولگرا ادامه دولت احمدی نژاد را زیر سوال می‌‌برند.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات